piątek, 19 lipca 2013

MAGENTA LAZY SUMMER DAY

Sukienki na lato jak dla mnie są najlepszym rozwiązaniem. Luźne, zwiewne i kobiece. I choć preferuję krótkie fasony, to jednak zdecydowałam się mieć w swojej szafie również jedną długą sukienkę, która pasuje zarówno do płaskiego obuwia jak i do szpilek. Tym razem zdecydowałam się na mocny, wyrazisty różowy odcień przełamany elementami pomarańczu na dodatkach. Również w tym sezonie modny jest makijaż w połączeniu tych kolorów, zarówno na powiekach jak i na ustach. Ja swój podkreśliłam paletą z Inglota. I choć ciężko było pozować w pełnym słońcu, lipcowy spacer w taką pogodę to czysta przyjemność <mruga>;)! Korzystajcie ze słonka!

When it's summer, dresses are the best option for me. Loose, airy and feminine. And although I prefer short cuts, I decided to have one long in my wardrobe which matches both with flat shoes and  high heels also. This time I chose strong, vibrant pink shade and some part of an orange accessories. Also very trendy in this season is make-up in the combination of these two colours, both on the eyelids and the lips. I made mine with  palette with Inglot. And although it was hard to pose in scorching sun, going for a walk in this weather is a big pleasure <blinking>;)! Enjoy the sun! 


Dress - Second hand "Roban", Shoes - "Centro", Necklace - "I am"






Fot. F. Kołodziejski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz