poniedziałek, 22 lipca 2013

BAROQUE BARONESS

Jak wiecie od czasu do czasu zdarza mi się współpracować z agencjami fotograficznymi przy różnego rodzaju sesjach zdjęciowych. Są to jednak zazwyczaj sesje portretowe lub scenki prezentujące życie codzienne. Bardzo je lubię, ale nie ukrywam, że z racji na moją taneczną przeszłość najbardziej uwielbiam takie, w których mogę wcielić się w rolę i zagrać jakąś bardziej wyrazistą postać:) W ubiegłym tygodniu zostałam zaproszona przez krakowski STOJAK Studio Photography do wzięcia udziału w sesji pałacowej w Śmiłowicach. Gdy tylko zobaczyłam suknię, w której miałam pozować od razu się zakochałam!:) Piękna, ciężka, bogata i nieszablonowa barokowa suknia, szyta na zamówienie skradła moje serce. Dlatego zdecydowałam się podzielić z Wami jej urokiem. Nawet na zdjęciach widać jakie robi wrażenie! I powiem Wam szczerze czułam się w niej całkiem dobrze. Myślę, że na kilka dni mogłabym przenieść się do XVII wieku i zakosztować salonowego życia:)
Ogromne podziękowania dla Roberta Krawczyka z fotokrawczyk.pl, który jest autorem wszystkich fotografii :)
Zabójczy makijaż oraz rewelacyjną fryzurę iście oddającą klimat tamtych czasów wykonała natomiast Justyna Sosfa.


As you know I work from time to time as a photomodel and cooperate with photo agencies at various photo sessions. Most of all there are usually portrait sessions or short scenes which show everyday life. I like them, but I must say that due to my dance background  I prefer those which give me an opportunity to play a role and be more expressive :) Last week I was invited by the STOJAK Studio Photography to take part in the session palace in Śmiłowice. Instantly I saw the dress, which was waiting for me I fell in love totally!  Beautiful, heavy, gilded and unconventional baroque ball gown stole my heart. That's why I decided to share with you some pics. You can spot even on the photos how lovely this dress is. And I'll tell you honestly, I felt pretty good wearing it. I think I could move for a few days to the seventeenth century and taste the salon's life :)
Many thanks to Robert Krawczyk from fotokrawczyk.pl who took all these photos :)

Beautiful make-up and hairstyle which reflected  mood of those times made ​by Justin Sosfa.




















3 komentarze: