środa, 15 października 2014

AMERICAN WOMAN

Luźno, swobodnie, ale zarazem z podkreśleniem kobiecych atutów. Stylizację, którą właśnie oglądacie wybrałam na słoneczny i bardzo ciepły, październikowy weekend, jaki ostatnio mieliśmy w całym kraju. Tego dnia nie byłam „wystrojona” a jednak czułam się wyjątkowo
w tym zestawieniu. Może dzięki temu, że wszystkie elementy stroju świetnie ze sobą współgrały. Nucąc pod nosem utwór „American Woman” Lenny’ego Kravitza, mając na sobie jeansową spódnicę z wysokim stanem, która dodała mi seksapilu, mega wygodne sneakery, nerkę w odcieniu złotego brązu i koszulkę z Kate Moss – od której zaczęła się moja przygoda fotomodelingowa 6 lat temu (zajęłam 3 miejsce w konkursie na najciekawszy portret, organizowanym w Galerii Krakowskiej podczas promocji perfum tej najbardziej znanej, brytyjskiej modelki) pewnym krokiem podążałam na sesję zdjęciową, łapiąc po drodze promyki słońca i ciesząc się ze wspaniałej pogody. Ile takich pięknych dni będziemy mieć jeszcze w tym roku, tego nie wiemy. Wykorzystujmy, więc czas spędzając go na świeżym powietrzu, ile się da. Oby tylko zima prędko nie nadeszła!
Co sądzicie o stroju?:)




Today’s outfit is very comfortable but it doesn’t mean it is casual only cause at the same time it emphasizes my femininity. I was wearing it during last weekend which was so warm and sunny and I must say I felt very exceptional. Maybe cause everything goes together very well in this set. Additionally, that day I was crooning to myself “American Woman”, great song of Lenny Kravitz which definitely put me in a good mood. I hope you like my unique, high-waisted, jeans skirt from Guess, Calvin Klein sneakers, old gold colour and original funny pack from TK Maxx and t-shirt with face of Kate Moss. This look made me feel more confident. And you, what do you think about it?:)


















skirt - Guess
sneakers - Calvin Klein
t-shirt -Review
funny pack - TK Maxx

11 komentarzy:

  1. genialna spódnica, nerka i ostatni gif :) Naprawdę świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty marki Guess zawsze są bardzo ładnie zrobione, co chociażby po tej spódnicy widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica mnie zachwyciła ! ;) Wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look, podobają mi się sneakersy! daj znać jeśli byś była zainteresowana obserwacją, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ołówkowa spódniczka! masz super figurę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica świetnie podkreśla Twoją piękną figurę! Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jestem pod wrażeniem stylizacji oraz zdjęć! <3
    Świetna nerka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz:) Zapraszm do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaleee figura! rany, wyglądasz jak milion dolarów w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń