wtorek, 20 maja 2014

THOUGHTS

Zamyślona, rozkojarzona, uciekająca gdzieś w głąb swoich myśli..
Taka też bywam. Na całą moją złożoną osobowość nie mogą, bowiem, składać się tylko i wyłącznie: wigor, uśmiech od ucha do ucha oraz znane już i Wam, czytelnikom bloga, moje słynne głupawki.
Jak każdy człowiek miewam chwile wyciszenia i nostalgii.
Dumam i kminię wtedy baaardzo mocno nad wszystkim, ale i tak dochodzę po czasie zawsze do jednej i tej samej konkluzji: CO MA BYĆ TO BĘDZIE.
Niczego nie przyśpieszę, najpiękniejszych chwil i momentów w sklepie sobie nie kupię..
Jedyną metodą na przetrwanie takiego okresu przejściowego, jest CIERPLIWOŚĆ. Od pewnego momentu to moja osobista nauczycielka.
Surowa i nieustępliwa. Wymagająca ode mnie i od mojego krzykliwego, wciąż czegoś pragnącego JA, bardzo wiele. Nauczycielka, która na odrobienie zadania domowego dała mi bardzo dużo czasu. Z tym jednym, małym wyjątkiem, że sprawdzenie, czy należycie je wykonałam pozostawiła mnie samej...


Lost in thought, distracted, wandering and escaping somewhere deep into my mind..
Yes, this is also me. My multiple personality doesn't consist only of animal spirits, big smile and my well-known crazy, funny ideas.   
The same as many people, I've got moments of complete silence and nostalgia periods. 
I contemplate too much then, but after that I always come to the conclusion that WHAT MUST BE - MUST BE.

I can't change or rush anything. And I can't buy most wonderful moments in the shop.. 
The only way to survive this twilite state is PATIENCE. This trait has been my personal "teacher" recently. She's very strict and relentless. But what's the worst, she demands a lot from me..She gave me a lot of time to do my homework but you know what? I have to check whether I did it right or wrong by myself..and it's not the easiest thing..















tunic - MUZA sklep odzieżowy Dębica
leggings - Bershka
ballerina pomps -  Centro
bracelets - H&M
beaded necklace -Centro






7 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz kochana, masz nie naganną sylwetkę. Podoba mi się połączenie różowych legginsów z szarą, dopasowaną tuniką :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest fantastyczna! Czerwona bransoletka też świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Neonowe spodnie świetnie wyglądają na tle szarości :) Dobrze dobrałaś biżuterię :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wygląda połączenie różu i szarości.
    Wyglądasz bardzo ładnie i kobieco. :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie mądrze piszesz :) Zapraszam na mojego bloga ;)

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podobają leginsy ... ale bluzka jest Ok . Zapraszam na mojego bloga :)

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń