środa, 2 października 2013

SPORTY GIRL

Odkąd pamiętam w mojej szafie można było znaleźć zawsze więcej t-shirtów z numerkami, spodni bojówek i bluz z kapturem, tzw. "kangurków", które uwielbiam niż sukienek. Nawet w gimnazjum koleżanki wołały na mnie "Sports!" od zamiłowania do wszelkich aktywności jak i od prezentowania tego w swoim ubiorze. Dopiero w liceum mój styl stał się bardziej kobiecy. Zaczęłam się stroić no i pokochałam szpilki. Ale takie baaardzo wysokie:) Jednak muszę Wam powiedzieć, że to w dresie właśnie czuję się nie tyle swobodnie i komfortowo, co po prostu SOBĄ! Mogą gadać, że dresiara, chłopaczara, co mi tam! Mnie tak dobrze i już :) Dziś chciałam głównie zwrócić uwagę na rewelacyjną krótką bluzę utrzymaną w pastelowych kolorach od WILD COLOUR, w której nie ma mowy o niewygodzie! :)


For as long as I can remember I have had in my wardrobe more numbered t-shirts, combat trousers and hoodies (which I absolutely love!) than dresses. Even in the middle school my friends were calling me: "Sports!" because of my sport passion and my sports look. Only in high school my style has become more feminine. I've started to dress up then and I fell in love with high-heels :) But I have to tell you that the most comfortable and casual outfit for me is sweatsuit. Really! And what's more, I feel very good in these clothes even if I look as a boy a little bit. Today I want to present you especially an awesome pastel sweatshirt by WILD COLOUR. Wearing it you can forget about discomfort! :)


Sweatshirt - "Wild Colour", Sweatpants - "New Yorker", Kicks - "New Yorker "








Jacket - "Adidas", Top - "Nike"

Fot. Robert Wyżga

14 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwie, że lubisz sportowe ciuchy...rewelacyjnie wyglądasz w takim stylu.

    Zestaw dobrany wzorowo!

    Pozdrawiam

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Super brzuszek ♥ Oddasz? :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ piękne zdjęcia, cudownie wyglądasz jak się uśmiechasz, PS: zgadzam się z koleżankami powyżej ze sportem Ci do twarzy ;)
    dziękuje za komentarz i zapraszam częściej do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez sie nie dziwie, ze lubisz sportowe zestawy, wygladasz genialnie!
    luzno i swobodnie, fajnie czasami odpoczac od elegancji... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Camillie :) Ty to umiesz zawsze fajnie wszystko ubrac w slowa

      Usuń
  5. wyglądasz rewelacyjnie;) pasuje do Ciebie taki sportowy styl. Masz świetny brzuch ;D
    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. You look better in these sporty clothes than in any fine dress. You are absolutely beautiful from your hair down to your sneakers!!! Love this!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) probably you are right - I feel definitely better in sporty clothes, so maybe should I think about more outfits to present in my blog like this?

      Usuń
  7. świetny, sportowy zestaw :D mega zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM NA JESIENNEGO POSTA
    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały sportowy styl!!! super!!! ♥
    pozdrawiam i życzę miłego weekendu:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak energetycznie i pozytywnie! Ach, aż samej zachciało mi się wbić w dres i poszaleć ;)


    Pozdrawiam
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń