piątek, 29 listopada 2013

THE WAY YOU SMELL ON ME

Zawsze twierdziłam, że oprócz zmysłu wzroku, moim najbardziej rozwiniętym drugim zmysłem jest zmysł powonienia. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy a jeśli chodzi o perfumy to naprawdę przykładam dużą wagę do nich. I choć wolę wąchać męskie zapachy i to chyba na nich się lepiej znam, to jednak damskie również potrafią mnie zauroczyć:) Poniżej recenzja kilku moich ulubionych i nie tylko zapachów wraz z krótkimi opisami.

I've always said that apart from sense of sight, my second most developed sense is sense of smell. I am very sensitized to smells and when it comes to perfume I'm very particular. And although I prefer men's fragrances sometimes these for women can also pleasantly surprise me. Below there's a list of my favourite (but not only) smells with a short descriptions and my personal opinion.


BEYONCE Pulse
Bardzo słodki i mocno kwiatowy. Orchidea i wanilia w tej perfumie są pięknie skomponowane ze sobą, jednak należy pamiętać, by spryskiwać się nim delikatnie, gdyż nadmiar zapachu może stać się zbyt uciążliwy. Nie używam go codziennie, sięgam po niego raz na jakiś czas i chyba dzięki temu wciąż nasza przyjaźń trwa:) Z Beyonce nie potrafiłabym się pogniewać...;)

Very sweet and floral. Orchid and vanilla mix with each other very well. But you have to remember to use it very carefully. Do not put too much on your skin cause smell can become burdensome then. I don't use it every day, just from time to time and that's why I think our friendship still lasts :) Besides, I couldn't argue with Beyonce..no way! ;)



JIMMY CHOO
Zapach dla businesswoman. Dla kobiety pewnej siebie, stanowczej, eleganckiej, konkretnej. Jak dla mnie tylko i wyłącznie na wieczór, na dzień jest zbyt mocny. Ubrana w ten zapach masz gwarancję, że zawsze zostaniesz "zauważona":) Nigdy nie zapomnę jak wróciłam kiedyś z imprezy i wpakowałam się do maminego łóżka a ona biedna nie mogła zasnąć, bo mówi, że zapach był tak intensywny i się ulatniał non stop ze mnie przy każdym przekręceniu, że nie mogła wytrzymać. Mam nadzieję jednak, że Wasi mężczyźni nie będą tak na niego reagować! ;)

Scent for a businesswoman. For women who are self-confident, elegant and resolute. In my opinion this smell is the best for evening, during the day is too strong. When you are dressed in this smell, be guaranteed that you will always be "noticed" :) I'll never forget how once I came back from the party and jumped into my mum's bed. She was so poor, cause she was lying next to me and she couldn't sleep, because this smell for her was too intensive. So remember, Jimmy Choo keeps on your skin very long. However, I hope that your men won't react like my mum! ;)


DKNY Golden Delicious
Perfum ten był prezentem dla mnie i to prezentem w 100% trafionym. Rzadko kiedy zapach podoba mi się od razu od pierwszego powąchania. Tak było ze złotym jabłuszkiem:) Wpasował się we mnie i polubił się z moją skórą natychmiastowo. Jest idealny na co dzień! Elegancki, zmysłowy, ale zarazem nieprzesadzony, wytwarzający taką ciepłą aurę wokół kobiety. Już mi się skończył, ale na pewno do niego wrócę :)

This perfume was a gift for me and it turned out to be a 100% success. It happens very rarely that I like perfume at once. But with Golden Delicious was exactly like that - love from the first "sniff":) It fits me so well and it's ideal during the day! Elegant, sensual, but not overdone. Also this smell create warm atmosphere around woman. My bottle is already empty, but I will definietely buy another one:) 


UNITED COLORS OF BENNETON Rosso
Pamiętam, że gdy stałam przy półce z buteleczkami zastanawiałam się czy kupić żółty czy czerwony, gdyż oba podobały mi się jednakowo. Dziś wiem, że dokonałam złego wyboru. Rosso nie ma w sobie tego czegoś co by powodowało, że chciałabym sięgać po niego codziennie. Ten zapach jest po prostu nijaki. Kwiatowy, ale mdły i duszący. Nie dla mnie.

I remember when I was standing next to the shelf with perfumes and when I was wondering whether to buy a yellow or a red one, cause I liked both. Today I know that I made the wrong choice. Rosso is bland, doesn't have something original.This fragrance, in my opinion is simply unremarkable. Floral, but suffocating. Definitely not for me.


COCO CHANEL Chance
Kiedyś dostałam malutką próbkę od kolegi i tak łaził za mną ten zapach potem, że w końcu zdecydowałam się go mieć na stałe! Zapach, za którym mężczyźni się oglądają, czują go! bo jest naprawdę bardzo kobiecy :) Nie dla nastolatek, raczej dla kobiet dojrzałych.  Kojarzy mi się, ze szpilkami i ołówkową spódnicą. Zapach na spotkanie biznesowe, na wyjście wieczorne, na imieniny u cioci. Zawsze i wszędzie - nie zawodzi.

Once I got a tiny sample of Chance from my friend and since that time this smell was following me all the time until I finally decided to buy it. I would describe it as a very feminine that all guys will not be able to take their eyes off you :) Smell not for a teenager, but rather for mature women, especially for those who wear high heels and pencil skirts. It's also perfect on business meetings as well as evening outs.  Always and everywhere - never disappoints.


DOLCE&GABBANA The One
Moja perełka. Jedyna, która urzekła mnie do reszty! :) I to całkiem niedawno. Spryskałam nadgarstki w perfumerii i poszłam buszować po sklepach a on był ze mną cały czas i tak pachniał, że nie mogłam się powstrzymać, choć wcale zakupu perfum tego dnia nie miałam w planach! Póki co, nie rozstajemy się ze sobą w ogóle i czuję, że prędko mi się nie znudzi:) Ten zapach jest przepiękny! Bardzo zmysłowy, nie za mocny, nie za kwiatowy, lekko słodki, nuty dobrane w 100% idealnie. W sam raz na randkę! Czuję się w nim wyjątkowo kobieco i seksownie. Przez pierwszy dzień nie mogłam uwierzyć, że "SIEDZĘ I PACHNĘ" i nie muszę się nigdzie ruszać a on jest i jest i nie ucieka ode mnie. Bardzo długotrwały. Polecam gorąco!
  
My treasure. The only one that enchanted me completely! :) And it happened quite recently. I put it  on my wrists in perfumery and went shopping and this smell was with me during this whole time so I must go back to buy it:) I couldn't resist, even though I didn't have plans that day to buy anything! So far I'm so delighted and I feel I won't get bored soon:) This smell is wonderful! Very sensual, not too strong, not too floral, notes are matched perfectly in 100%. I feel very feminine and sexy, when I use it. It's great for a date ;) For the first day I couldn't believe that "I just sit and smell! :)"  and do not have to move anywhere but this smell was with me still. It's definitely long-lasting fragrance. I highly recommend it!


A wy co sądzicie o tych zapachach? Jakie perfumy polecilibiście mi wypróbować?:)
Całuję:*

And you? What do you think about these fragrances? Which one would you recommend me to try?:)
Kisses:*

Fot.R.Wyżga

5 komentarzy:

  1. Oooo widzę podobny gust :) Jimmy choo ♥ Beyonce ♥ Do tego dodałabym niedrogie perfumy Lady Gagi - Fame i... MÓJ NUMER 1!!! Lancome La vie cest belle ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem oddana daisy od marca jacobsa :3

    OdpowiedzUsuń